Nowy serwis banku Credit Agricole zapewni wzrost sprzedaży
Bank Credit Agricole uruchomił nowy serwis informacyjny. Responsywna strona z opracowaną na nowo architekturą treści ma zapewnić wzrost sprzedaży produktów bankowych. Za prace koncepcyjno-projektowe odpowiedzialna była agencja Symetria, wdrożeniem zajęła się spółka Cloud Services.
Nowa odsłona serwisu Credit Agricole (www.credit-agricole.pl) jest jednym z pierwszych projektów w Polsce, który opiera się na zintegrowanej strategii treści. Strona powstała całkowicie od podstaw, a spójny efekt końcowy osiągnięto m.in. dzięki rozbudowanym analizom, badaniom użyteczności, pracom warsztatowym z udziałem pracowników różnych jednostek banku oraz dedykowanej infrastrukturze serwerowej.
- Zdajemy sobie sprawę, że dobra architektura informacji i ładny layout dzisiaj już nie wystarczą. Tylko kompletna i perswazyjna treść może wyróżnić nas od konkurencji - mówi Piotr Jeske, starszy specjalista e-commerce.
Poza standardowymi pracami projektowymi, obejmującymi RWD (responsive web design), Symetria przeanalizowała dokładnie proces powstawania kontentu i stworzyła nowe szablony treści, które będą wytyczną dla banku. Rozwiązania dotyczące serwisu oraz systemu zarządzania treścią (CMS) zostały wdrożone przez sopocką firmę Cloud Services.
- Zbyt często praca nad User Experience jest utożsamiana z samym faktem badania i projektowania interfejsu użytkownika. W naszym projekcie dla Credit Agricole rozpoczęliśmy od strategii treści, bo to z niej powinny płynąć wytyczne dla designu - mówi Wojciech Chojnacki, strategy & development leader w Symetrii.
Nowa strona Credit Agricole ma zapewnić zwiększenie sprzedaży poprzez lepszą dostępność oferty banku. Dzięki kompletnym informacjom o produktach czy otworzeniu się na użytkowników mobilnych, serwis pozwala na wygodne zapoznanie się z propozycjami Credit Agricole i podjęcie decyzji zakupowej online. Nie ma już znaczenia, z jakiej wielkości ekranu korzysta użytkownik, gdyż serwis responsywnie dostosowuje się do każdej z nich.