Nowy serwis Meritum Banku
Klienci Meritum Banku mogą korzystać z kolejnego nowoczesnego rozwiązania.
Meritum Bank uruchamia nową stronę internetową. Serwis jako jeden z pierwszych w polskiej branży bankowej został zaprojektowany zgodnie z trendem RWD (Responsive Web Design). Dzięki temu strona będzie wysoce użyteczna dla internautów korzystających zarówno z urządzeń stacjonarnych, jak i mobilnych.
Nowy serwis Meritum Banku wyróżnia się innowacyjnym sposobem prezentowania treści, przejrzystością i wysoką użytecznością. Jako firma byliśmy odpowiedzialni za kompleksową realizację projektu, zaprojektowaliśmy stronę zgodnie ze światowym trendem RWD (Responsive Web Design). Dzięki temu wyróżnia się ona minimalistycznym designem i możliwością zastosowania nietypowych rozwiązań nawigacyjnych. Dla internauty oznacza to dwie główne korzyści – w łatwiejszy i szybszy sposób znajdzie na stronie najważniejsze dla siebie informacje oraz będzie mógł bez problemów przeglądać stronę na dowolnym urządzeniu – laptopie, smartfonie czy tablecie.
W trakcie tworzenia strony położyliśmy nacisk na prostą nawigację w serwisie. Już z poziomu strony głównej, użytkownik może zapoznać się ze wszystkimi kluczowymi produktami Banku i za pomocą jednego kliknięcia poznać szczegóły oferty lub otworzyć rachunek. Bardziej przejrzysta i przyjazna stała się także strona logowania do Systemu Bankowości Elektronicznej (SBE), która obecnie zawiera jedynie niezbędne dla Klienta informacje dotyczące bezpieczeństwa, bez komunikatów marketingowych. W najbliższym czasie zmianie ulegnie też sam sposób logowania do SBE, dzięki czemu stanie się on dla Klienta znacznie łatwiejszy przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa.
– Nowa strona www jest kolejnym elementem tworzenia innowacyjnych rozwiązań, które obok konkurencyjnych produktów są głównym wyróżnikiem Meritum Banku. Wiemy, w jakim kierunku zmierza nowoczesna bankowość i chcemy być w gronie liderów zmian – mówi Maja Matyjewicz, dyrektor departamentu bankowości internetowej Meritum Banku.
Na uwagę zasługuje także nowa szata graficzna strony oraz charakterystyczny dla blogów, „długi” układ treści. Serwis cechuje również interaktywność i kompatybilność z blogiem Meritum Banku i profilami instytucji w serwisach społecznościowych.
- Na stronie głównej serwisu znajdują się również opinie klientów zamieszczane w serwisach społecznościowych. Zdecydowaliśmy się na to rozwiązanie, by w ten sposób zaakcentować, że jesteśmy bankiem otwartym na dialog z klientami – dodaje Anna Ratajczak, specjalista ds. marketingu internetowego Meritum Banku.
W nowym serwisie nie zabraknie również innych udogodnień, takich jak wyszukiwarka regulaminów i dokumentów bankowych czy kalkulator kredytowy. Nowością będzie także market ubezpieczeń.
– Realizacja tak złożonego i ambitnego projektu wymagała pełnego zaangażowania zespołów zarówno po stronie zamawiającego jak i dostawcy – podkreśla Marcin Kozłowski, nasz Project Manager.