Case Study Taxology. Szyna integracyjna dla platform sprzedażowych
Rezultatem prac zleconych przez zespól Taxology jest stworzenie Szyny Integracyjnej łączącej systemy Taxology z API czterech platform sprzedażowych – Cdiscount, Kaufland.de, Shopify, Allegro.
Wskutek tej integracji dane sprzedażowe klientów są na żądanie (on-demand) poprzez jedno kliknięcie i automatycznie pobierane, konwertowane do wymaganego modelu oraz przesyłane do systemów Taxology. Następnie służą one do realizacji podstawowych procesów biznesowych, a zatem do rozliczeń VAT zamówień i zwrotów na wszystkich rynkach dostępnych w tych platformach. Umożliwiają one również obsługę audytu zewnętrznego klientów na potrzeby Urzędu Skarbowego
Wyzwania projektowe/potrzeby klienta
- Różne formy danych pobieranych z wielu platform sprzedażowych, które wymagają zagregowania, standaryzacji i ujednolicenia
- Możliwość wygenerowania wybranych danych sprzedażowych jednocześnie z wielu źródeł w konkretnym momencie czasu dla wielu klientów
- Uproszczenie i przyspieszenie procesu rejestracji i uwierzytelniania nowych klientów Taxology
Technologie
Azure Cloud, .NET, REST API