Cyfrowe narzędzia do digitalizacji procesu
leasingu i ubezpieczeń
Przyspiesz realizację procesu leasingowego wykorzystując innowacyjne integracje
Rejestr PESEL i Rejestr Dowodów Osobistych
Sprawdź online poprawność danych klienta:
- weryfikacja danych w bazie PESEL
- weryfikacja dowodu osobistego (dane)
- weryfikacja dowodu osobistego (unieważnienie)
Weryfikacja numeru
PESEL
Dzięki tej masz możliwość weryfikacji zgodności danych udostępnionych przez Klienta z Rejestrem PESEL.
Weryfikacja numeru i serii dowodu osobistego
Dzięki tej metodzie weryfikujesz poprawność danych z udostępnionym Rejestrem Dowodów Osobistych.
Weryfikacja, czy dowód osobisty jest unieważniony
Możliwość sprawdzenia dowodu w wykazie unieważnionych dowodów osobistych zdefiniowanych w art. 53 ust. o dow. os.
mObywatel
Potwierdzenie tożsamości za pomocą aplikacji
Rezultat: użytkownik widzi ekran potwierdzenia ważności mDowodu wraz z całym zestawem danych, które zostały przekazane przez użytkownika.
mObywatel w liczbach:
- ponad 500 tys. mDowodów
- ponad 380 tys. mLegitymacji Emerytów i Rencistów
- ponad 10 mln pobrań aplikacji mObywatel
Podpis elektroniczny kwalifikowany z procedurą wideoweryfikacji
Zdigitalizuj proces podpisywania umów leasingowych. Wyeliminuj fizyczne dokumenty pomiędzy klientem, dealerem i leasingodawcą. Finalizuj umowy szybciej i sprawniej z korzyścią dla wszystkich stron procesu.
Zdigitalizowany proces leasingowy w 3 krokach:
- wygenerowanie dokumentu i przesłanie go za pośrednictwem API (akceptacja dokumentu przez Klienta)
- wideoweryfikacja oraz wydanie certyfikatu do podpisu kwalifikowanego
- podpisanie dokumentu popisem elektronicznym przez Klienta i stronę finansującą
Procesy cyfrowe jako narzędzia wspomagające strategię sprzedaży
Rzeczywistość jest taka, że potrzebujemy wykwalifikowanych sprzedawców wyposażonych w innowacyjne narzędzia cyfrowe. To mieszane podejście jest jedynym sposobem na maksymalizację potencjału wzrostu w danej firmie.
Marketing Automation
Warto dopasować metodę onboardingu klienta do jego potrzeb, przy uwzględnieniu dopracowanego wsparcia customer experience (Call center) oraz dedykowanego procesu dla segmentu VIP
Przetwarzaj dane behawioralne w czasie rzeczywistym
- behawioralne, np. zachowanie na stronie
- demograficzne, np. wiek, płeć, zawód czy wykształcenie
- psychograficzne: zainteresowania, preferencje lub opinii
- geograficzne, np.: miejsce zamieszkania
Wykorzystuj analitykę segmentacji omnikanałowej
- preferowane kanały
- powody logowania
- procesy pozyskiwania klientów
- Omni-Analytics
Odkryj nasze zaawansowane funkcjonalności dedykowane specjalnie dla obsługi leasingu
Integracja z systemami (RDO, mObywatel, kwalifik. podpis elektr.) do pozyskania danych Klienta/przedmiotu leasingu
Obsługa kalkulacji leasingu, pożyczki lub najmu długoterminowego z finalizacją procesu poprzez umowę.
Kalkulacja jednego lub kilku przedmiotów leasingowych w ramach jednego wniosku leasingowego.
Możliwość dodawania przez Klienta do wniosku dokumentów dodatkowych, typu: skan KPiR, PIT, wyciąg bankowy.
Obsługa wniosków ubezpieczeniowych lub leasingowych inicjowanych po stronie Partnerów i systemów zewnętrznych.
Możliwość dodania przez Klienta produktów dodatkowych, np. ubezpieczenia, serwisu etc.
Pełna obsługa oferty,
m.in. obsługa różnych procesów:
- form finansowania
- form działalności Klienta
- słowników przedmiotów leasingu
- wycen
Kreator procesów sprzedażowych
- tworzenie wielokrokowych formularzy w formie kreatora Drag&Drop
- konfigurator integracji (REST) z procesem
- konfigurowalne walidatory dla poszczególnych pól oraz między polami
- kalkulatory
- dostępność szerokiej palety gotowych elementów procesu z możliwością tworzenia dedykowanych nowych
- możliwość konfiguracji dodatkowych integracji bez ingerencji programistycznej (REST API / e-mail)
1. Zapytanie ofertowe
zebranie danych niezbędnych do prezentacji oferty
2. Prezentacja oferty
na podstawie danych podanych w zapytaniu ofertowym
3. Zebranie danych
wymaganych do zawarcia umowy i wystawienia polisy
4. Płatność za polisę
wybór metody płatności - dostarczenie polisy od razu po opłaceniu składki
Niezawodna i szybka weryfikacja tożsamości
Gotowe rozwiązanie do weryfikacji Klientów na ścieżce sprzedażowej, łączące kilka metod weryfikacyjnych:
- AIS
- wideo weryfikacja z OCR
- przelew weryfikacyjny
- onboarding Klientów biznesowych (z gotowymi integracjami z bazami KRS, CEIDG, GUS i innymi)
Dostępna całkowicie online na dowolnym urządzeniu:
smartfonie, tablecie lub komputerze
- nie wymaga żadnego czytnika ani karty kryptograficznej
- jest aktywowany w pełni zdalnie, dostępny 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, dzięki potwierdzeniu tożsamości za pomocą bankowości elektronicznej. Potwierdzenie tożsamości zajmuje kilka sekund!
- składany podpis ma moc prawną, jest równoważny z formą pisemną, jest odpowiednikiem podpisu własnoręcznego
SalesBooster to scentralizowany portal
do zarządzania sprzedażą produktów leasingowych i ubezpieczeniowych
Modułowa architektura SalesBooster umożliwia efektywne zarządzanie procesem sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji
- direct
- oddział
- Call Center
- integracja przez API
Typowe atrybuty konfiguracyjne, które są przyjęte jako standard dla systemu
- mechanizmy kolejkowania
- backupy
- hosting
- wysoka dostępność (HA)
- wsparcie techniczne (SLA)
- wsparcie WCAG 2.1
- zgodność z RODOC
- Cloud ready
- zgodność z ISO 27001
- DDoS (opcjonalne)
Skorzystaj z rozwiązań dedykowanych, takich jak integracje szyte na miarę.
Potrzebujesz pomocy?
Nasza platforma jest wyposażona w uniwersalne mechanizmy integracyjne. Rozbudowany konfigurator integracji (REST API) pozwala na integrację w każdym momencie procesu z dowolną usługą zewnętrzną. Nasi eksperci posiadają wieloletnie doświadczenie w branży finansowej, dzięki czemu, jesteśmy w stanie przygotować integrację "na zamówienie" pod dowolną usługę.