Reklamodawco, zwiększ swój zasięg - pozyskuj nowych klientów, sprzedawaj i zarabiaj więcej!
Wydawco, wykorzystaj swój potencjał i zacznij zarabiać na naszej sieci afiliacyjnej!
Jak działamy?
Marketing afiliacyjny
Marketing afiliacyjny to marketing partnerski, który łączy Reklamodawców z Wydawcami blogów i serwisów o różnorodnej tematyce.
Wydawca otrzymuje prowizję za każdą akcję wykonaną przez użytkownika z jego polecenia. Natomiast Reklamodawca zleca kampanię i rozlicza ją tylko za widoczne efekty. Wypłacana prowizja jest więc uzależniona od modelu rozliczeń i warunków, jakie zostały ustalone w ramach współpracy z wybraną siecią.

Role w afiliacji
Reklamodawca – sprzedawca, który przedstawia swój produkt lub usługę.
Wydawca – bloger, influencer lub właściciel serwisu, który promuje produkty lub usługi Reklamodawcy za pomocą dostępnych materiałów promocyjnych.
Użytkownik – osoba odwiedzająca portale Wydawców i dokonująca zakupów poprzez materiały promocyjne udostępnione na stronie Wydawcy.
Sieć afiliacyjna – system zrzeszający Reklamodawców oraz Wydawców. Sieć afiliacyjna udostępnia materiały promocyjne Reklamodawców dla Wydawców.

Dostępne modele rozliczeń
Model CPL (Cost-per-lead) – wypłata prowizji następuje po wykonaniu określonej akcji przez użytkownika, najczęściej jest to wypełnienie formularza kontaktowego.
Model CPS (Cost-per-sale) – wypłata prowizji następuje po dokonaniu zakupu przez użytkownika, model stosowany najczęściej w branży e-commerce, w której użytkownik dokonuje zakupu konkretnego produktu.
Model CPC (Cost-per-click) – model oparty za wypłatę prowizji „za klika” wykonanego przez użytkownika. Wykorzystywany w e-mail marketingu, gdzie Reklamodawca wypłaca prowizję za kliknięcie/otworzenie maila.
Model CPA (Cost-per-action) – w tym modelu Wydawca otrzymuje prowizję za wykonanie określonej akcji przez użytkownika, najczęściej odnosi się do pobrania aplikacji lub gry.
Modele Hybrydowe (np. CPL + CPS) – Reklamodawca wypłaca prowizję za pozostawienie danych kontaktowych i dopięcie sprzedaży, model najczęściej stosowany w produktach finansowych jak pożyczki gotówkowe, kredyty lub ubezpieczenia.
