Szyna integracyjna dla platform sprzedażowych

Data wdrożenia: 4Q2022-2Q2023

Sektor: finansowy

Branża: e-commerce


Group 278

Group 287 (1)

Klient

Taxology to skoncentrowany na e-commerce dostawca zautomatyzowanych usług z zakresu kalkulacji i rozliczeń VAT oraz wsparcia przy rejestracji VAT. Oferuje doradztwo dla prowadzących sprzedaż na wszystkich rynkach Unii Europejskiej oraz w Wielkiej Brytanii.

Taxology zapewnia kompleksowe wsparcie w zakresie audytów, rejestracji VAT i VAT-OSS, VAT Compliance, zarządzania zapasami czy raportowania ruchów magazynowych FBA.


Wyzwania projektowe

Różne formy danych pobieranych z wielu platform sprzedażowych, które wymagają zagregowania, standaryzacji i ujednolicenia

Możliwość wygenerowania wybranych danych sprzedażowych jednocześnie z wielu źródeł w konkretnym momencie czasu dla wielu klientów

Uproszczenie i przyspieszenie procesu rejestracji i uwierzytelniania nowych klientów Taxology

Group 276 (1)

Przebieg wdrożenia

Analiza

Group 308

W pierwszym etapie wdrożenia zespół Taxology opracował i przekazał do nas strukturę plików oraz dane potrzebne do realizacji ich procesów biznesowych. Następnie na podstawie otrzymanych informacji podczas wspólnych warsztatów sformułowano zasady oraz strukturę obsługi danych. Na ich podstawie stworzono architekturę microserwisów obsługujących poszczególne platformy wraz ze stworzeniem REST API.

Budowa szyny integracyjnej z systemami platform

Group 307

W pierwszym etapie wdrożenia zespół Taxology opracował i przekazał do nas strukturę plików oraz dane potrzebne do realizacji ich procesów biznesowych. Następnie na podstawie otrzymanych informacji podczas wspólnych warsztatów sformułowano zasady oraz strukturę obsługi danych. Na ich podstawie stworzono architekturę microserwisów obsługujących poszczególne platformy wraz ze stworzeniem REST API.

Podsumowanie

Po zrealizowaniu prac i testach akceptacyjnych każda platforma była integrowana do systemów wewnętrznych Taxology. W szczytowym momencie Szyna była w stanie obsłużyć kilka milionów danych sprzedażowych w okresie poniżej 30 minut. Umożliwiły one również generowanie danych o zamówieniach klientów w okresie do 1 roku wstec

Group 309

Rezultaty

Stworzenie Szyny Integracyjnej łączącej systemy Taxology z API czterech platform sprzedażowych – Cdiscount, Kaufland.de, Shopify, Allegro.

Wskutek tej integracji dane sprzedażowe klientów są na żądanie (on-demand) poprzez jedno kliknięcie i automatycznie pobierane, konwertowane do wymaganego modelu oraz przesyłane do systemów Taxology. Następnie służą one do realizacji podstawowych procesów biznesowych, a zatem do rozliczeń VAT zamówień i zwrotów na wszystkich rynkach dostępnych w tych platformach. Umożliwiają one również obsługę audytu zewnętrznego klientów na potrzeby Urzędu Skarbowego

Potrzebujesz pomocy we wdrożeniu rozwiązania?


Chętnie poznamy Twój projekt. Nasz zespół wkrótce się z Tobą skontaktuje.

Poznaj więcej naszych wdrożeń

Platforma sprzedaży ubezpieczeń w kanale online dla Saltus TUW
więcej >
Omnikanałowa platforma sprzedaży ubezpieczeń dla PKO BP
więcej >