Platforma komunikacyjna dla PEWIK Gdynia
Case study wdrożenia platformy komunikacyjnej z klientami przedsiębiorstwa wodociągów
i kanalizacji
Cel i rezultaty
Wyzwania projektowe
Zapewnienie narzędzia umożliwiającego dostarczanie bieżącej informacji w sposób szybki, jednocześnie do dużej ilości odbiorców.
Rezultaty
Rozwiązanie umożliwia dostarczenie mieszkańcom obsługiwanych przez PEWiK Gdynia istotnych informacji o przerwach w dostawie wody w rejonie ich zamieszkania spowodowanych awariami sieci wodociągowej lub planowanymi pracami. System umożliwia wysyłanie powiadomień do masowej ilości mieszkańców. Treści wysyłanych powiadomień są dodatkowo automatycznie publikowane w serwisie www PEWIK.
Ponadto osoby, które mają zawarte umowy z PEWiK Gdynia, mogą otrzymywać również informacje o wystawionych fakturach, terminach płatności, przeterminowanych płatnościach oraz terminach legalizacji tzw. wodomierzy ogrodowych.
Przebieg wdrożenia
Etapy prac
W pierwszym etapie wdrożenia udostępniliśmy moduł powiadomień umożliwiający wysyłkę do wybranych adresatów jak i do określonych lokalizacji (na podstawie rejestru TERYT). Został przygotowany specjalny formularz umożliwiający zapisanie się odbiorcy wiadomości do bazy danych.
Kolejne wdrożenia przebiegły bardzo sprawnie, zostały poprzedzone warsztatami, na których poznaliśmy inne potrzeby przedsiębiorstwa i mogliśmy zaproponować rozwiązania pozwalające na zautomatyzowanie wysyłki powiadomień płatnikom m.in. komunikaty o nowej fakturze.
Poznaj opinię naszego Klienta
Wdrożene systemu Cloud Services pozwoliło nam zautomatyzować komunikację z naszymi Klientami. Teraz możemy docierać z informacją szybciej i jednocześnie do większej grupy odbiorców.
Cecylia Pietraszewska, Kierownik Działu Informatyki, PEWIK Gdynia